Приймальня: 0(5633) 5-24-61
Е-пошта: info@pershrada.dp.gov.ua

52800, вул.Шкільна 20, м.Першотравенськ, Дніпропетровська обл., Україна

Місцева влада

 

На громадський раді обговорили медичні, комунальні та інші нагальні питання

Фотографія

19 березня відбулося засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Першотравенської міської ради. Цього дня у порядку денному обговорювались важливі для городян питання, тому, окрім членів громадської ради, на засідання були запрошені представники активних громадських організацій міста.

На початку засідання заступник начальника міського фінансового управління Анфіса Ірюпіна поінформувала про підсумки виконання міського бюджету за 2018 рік. Вона зазначила, що зведений бюджет по доходах виконано на 102%, що в грошовому виразі становить 253 млн грн, у тому числі: по загальному фонду надійшло 241,3 млн грн; по спеціальному - 11,7 млн грн. Дохідна частина загального фонду міського бюджету за минулий рік виконана в обсязі 132 млн грн, або на 104,3%. Обсяг перевиконання уточнених планових показників доходів загального фонду склав 5,5 млн грн. Основним бюджетоутворюючим податком залишився податок на доходи фізичних осіб, який склав 114,5 млн грн, що дорівнює 86,7% від усіх надходжень. Найбільшими платниками податку на доходи фізичних осіб залишаються ПРАТ «ДТЕК Павлоградвугілля» - 81,2 млн грн і ТОВ «Першотравенський ремонтно-механічний завод» - 6,4 млн грн.

Видатки міського бюджету за 2018 рік виконано в обсязі 254,8 млн грн, або на 96%. У структурі видатків пріоритетне направлення займали галузі бюджетної сфери, на які направлено 203,6 млн грн, або 92% від загальної суми видатків, а саме: на освіту - 76,5 млн грн; охорону здоров’я - 45,8 млн грн; соціальний захист та соціальне забезпечення населення - 50,9 млн грн; культуру і мистецтво - 8,5 млн грн; фізичну культуру і спорт - 2,6 млн грн тощо.

На соціально захищені видатки (заробітна плата, медикаменти, оплата енергоносіїв, трансферти населенню тощо) направлено 200,4 млн грн, або 90 % від загальної суми видатків міського бюджету.

На фінансування житлово-комунального господарства у 2018 році з бюджету міста спрямовано 19,6 млн грн. На проведення відновлювальних робіт та капітальних ремонтів будівель і споруд та інші заходи торік з бюджету розвитку було спрямовано 11,7 млн грн.

Вільний залишок коштів міського бюджету в сумі 15,9 млн грн був розподілений між галузями бюджетної сфери (на виконання міських програм соціально-культурного розвитку спрямовано 2,6 млн грн; на сферу житлово-комунального господарства - 9 млн грн; капітальні вкладення по галузях бюджетної сфери - 4,3 млн грн; на забезпечення коштами міського бюджету конкурсу міні-грантів «Громада своїми руками» - 500 тис. грн тощо).

За рахунок перевиконання дохідної частини бюджету спрямовано додатково 6,6 млн грн на виконання міських програм соціально-культурного розвитку, фінансування бюджетних установ, проведення робіт із підготовки установ та організацій міста до осінньо-зимового сезону, проведення заходів із благоустрою міста тощо.

Про роботу міських закладів охорони здоров'я в умовах медичної реформи

Головний лікар Центру первинної медико-санітарної допомоги Любов Ровенчук поінформувала присутніх про роботу закладу в умовах впровадження медичної реформи. Вона зазначила, що 20.02.2018 рішенням сесії Першотравенської міської ради було реорганізовано комунальний заклад «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Першотравенська» шляхом перетворення у комунальне некомерційне підприємство «Першотравенський міський центр первинної медико-санітарної допомоги». З 02.05.2018 це рішення набрало чинності.

З 01.01.2019 було укладено договір між закладом та Національною службою здоров’я України про медичне обслуговування на 2019 рік. Наразі підписано 18751 декларацію між лікарем, який надає первинну медичну допомогу, та пацієнтом, що складає 67% від загальної кількості населення. Слід зауважити, що з 01.06.2019 особи, які не підписали декларацію, зможуть отримувати тільки невідкладну медичну допомогу. Тому укласти зазначені декларації необхідно всім без винятку мешканцям міста.

Наразі лікарі Центру в своїй практиці вже використовують електронну медичну картку. З 01.04.2019 впроваджується «Електронний рецепт» для виписки лікарських засобів за Урядовою програмою «Доступні ліки». В подальшому заплановано впровадження «Електронного листка тимчасової непрацездатності».

Головний лікар центральної міської лікарні Тамара Турчак зазначила, що наразі заклад також став на шлях реорганізації. Вирішується питання про його передачу з балансу обласної ради в комунальну власність міста. Адже дофінансування лікарні здійснюється за рахунок міського бюджету, оскільки державна субвенція покриває лише 50% коштів, необхідних на утримання закладу. Позитивним моментом є те, що в 2018 році було укладено угоду з Миколаївською ОТГ на оплату послуг, що надаються мешканцям громади. Ці кошти були спрямовані на оснащення реанімації. Значна увага приділяється залученню молодих спеціалістів. Наразі штат лікарні укомплектовано майже на 100%.

Крім того, планується розширити реабілітаційну базу лікарні. Ведеться робота з Національною службою здоров'я України щодо отримання сучасного реабілітаційного обладнання для фізіотерапевтичного відділення.

Опалювальний період в місті проходить стабільно

Про хід опалювального періоду 2018-2019 років поінформувала директор міського житлово-комунального підприємства Ірина Кривенко. За її словами, з початку опалювального сезону тепло населенню міста подається в повному обсязі, згідно із затвердженим температурним графіком та відповідно до температури зовнішнього повітря. Протягом опалювального періоду (з 16.10.2018) котельні працюють в сталому режимі, без аварійних ситуацій. За цей час споживачам відпущено 63 тис. Гкал теплової енергії, витрачено 18,8 тис. тонн вугілля.

З 214 багатоквартирних житлових будинків комерційними засобами обліку теплової енергії обладнані 175, що складає 82% від загальної кількості. Плата за централізоване опалення споживачам, будинки яких обладнані засобами обліку, нараховується відповідно до показань лічильників пропорційно опалювальній площі. Так, середньомісячна плата за 1 кв. м склала у жовтні 2018 року - 2,06 грн; у листопаді - 15,10 грн; у грудні - 15,17 грн; у січні 2019 року - 21,52 грн; у лютому - 18,26 грн.

Плата за централізоване опалення споживачам, житлові будинки яких не обладнані лічильниками, нараховується таким чином: обсяг споживання теплової енергії визначається за нормою споживання, встановленою органом місцевого самоврядування, із щомісячним коригуванням за фактичною кількістю годин постачання теплової енергії та фактичною середньомісячною температурою повітря. Так, плата за централізоване опалення встановлена у розмірі 24,31 грн за 1 кв. м. Фактичне нарахування склало у жовтні - 7,46 грн за 1 кв. м; у листопаді - 23,90 грн; у грудні - 23,64 грн; у січні - 25,64 грн; у лютому - 28,58 грн.

З ПрАТ ДТЕК «Павлоградвугілля» укладено договір на поставку вугілля в орієнтовній кількості 26,2 тис. тонн. Наразі вже отримано вугілля у кількості 19,1 тис. тонн на суму 19 млн грн.

Організація харчування в навчальних закладах міста

Начальник міського відділу освіти Світлана Сучкова поінформувала громадську раду про організацію харчування в школах та дошкільних закладах міста. Вона зазначила, що в школах харчування організовує ТОВ «Гарна страва». Організація здійснює харчування за перспективним десятиденним меню, що погоджує управління Держпродспоживслужби, складає щоденне меню-розклад, комплектує штат співробітників, організовує їх роботу, відповідає за організацію та якість, за матеріально-технічний стан приміщення харчоблоку, несе відповідальність за збереження технологічного, холодильного обладнання харчоблоків, кухонного інвентарю, постачає в їдальні продовольчі товари, забезпечує суворе дотримання правил їх прийому, вимог до кулінарної переробки, а також умов, терміну зберігання та реалізації продуктів.

У школах призначені відповідальні за організацію харчування, на яких покладається обов’язок вести облік учнів, що харчуються, створені бракеражні комісії, розроблено режим роботи їдалень та графік харчування, формуються списки учнів, що потребують дієтичного харчування. Директори шкіл, медичні працівники та інші члени бракеражних комісій здійснюють контроль якості харчування, мають повний доступ до процесів доставки, завозу та збереження продуктів, роботи працівників харчоблоку.

Відповідно до рішення виконавчого комітету встановлено вартість харчування учнів пільгових категорій в школах у розмірі до 24 грн на день. Підприємством запропоновано меню для дітей пільгових категорій вартістю 24 грн. Для всіх дітей - меню вартістю 10, 20 та 24 грн на вибір.

За рахунок коштів міського бюджету організовано безкоштовне харчування 222 учням пільгових категорій (дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування; учням 1-11 класів із малозабезпечених сімей; учням, батьки яких загинули або проходять військову службу в зоні проведення антитерористичної операції; дітям-інвалідам; учням з особливими освітніми потребами, які навчаються в класах з інклюзивним навчанням).

З 50% знижкою з відшкодуванням різниці за рахунок коштів міського бюджету організовано харчування 261 учню (учням, батьки яких мають статус учасника бойових дій, ветерана війни-учасника війни; учням, які мають статус потерпілих від Чорнобильської катастрофи; дітям з багатодітних сімей).

Вартість харчування в закладах дошкільної освіти встановлено в розмірі до 23 грн на день для дітей, що відвідають групи раннього віку, та до 35 грн на день для дітей груп дошкільного віку. 60% розміру плати за харчування відшкодовуються за рахунок батьків.

Безкоштовним харчуванням з відшкодуванням різниці за рахунок коштів місцевою бюджету забезпечено 137 дітей пільгових категорій. Гарячим харчуванням з 50% знижкою забезпечено 149 дітей.

Стан харчування в навчальних закладах міста перебуває під постійним контролем відділу освіти.

Про роботу Центру надання адміністративних послуг

Про роботу ЦНАП виконкому Першотравенської міської ради доповіла начальник Центру Орися Дунаєва. Вона зазначила, що наразі у Центрі можна отримали 115 адміністративних послуг, надавачами яких є структурні підрозділи виконкому та територіальні органи державної влади.

Реєстрація заяв та облік надання послуг проводиться через єдиний електронний сервіс надання адмінпослуг - «Віртуальний офіс електронних адміністративних послуг Дніпропетровської області». Загалом за 1 квартал 2019 року було надано 7417 послуг, тоді як за весь 2018 рік - 6646. Це зумовлено збільшенням кількості послуг, що надаються через ЦНАП майже вдвічі.

З серпня 2018 року через ЦНАП також надаються довідки про склад сім’ї. Наразі довідки вже отримали 6087 мешканців міста. За словами головного спеціаліста з міграційної роботи Ірини Фурсової, для отримання довідки громадянин має прийти до ЦНАПу, заповнити заяву встановленої форми та надати копії паспортів всіх, хто прописаний у помешканні. Коли довідка підготовлена, людина отримує смс-повідомлення на свій мобільний телефон.

З повним переліком адмінпослуг, що надаються через ЦНАП, можна ознайомитися на офіційному сайті Першотравенської міської ради у рубриці «Центр надання адміністративних послуг» (посилання: https://docs.google.com/viewer?url=http://www.pershrada.gov.ua/images/stories/doc/cnap/11__11.doc&chrome=true%22

Відділ з питань внутрішньої політики та інформації

Фотографія

Фотографія

Фотографія

Фотографія

Нові назви вулиць


Згідно з розпорядженням №67

Комсомольська -> Молодіжна

Леніна -> Шахтарської Слави

Дзержинського -> Паркова

Фрунзе -> Затишна

Кірова -> Зоряна

Куйбишева -> Дружби

Радянська (Советская,Советська, Совєтська) -> Українська

Карла Маркса -> Кобзаря

Жовтнева (Октябрьская, Октябрська, Октябрьська) -> Ювілейна

Піонерська -> Гірників

© 2019 рік, 52800, вул.Шкільна 20
м.Першотравенськ, Дніпропетровська обл., Україна
Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Першотравенській міській раді