A A A K K K
для людей із порушенням зору
Першотравенська міська рада
Дніпропетровська область

Платники податку на доходи фізичних осіб мають право на податкову знижку

Дата: 06.12.2022 08:28
Кількість переглядів: 23

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Павлоградський регіон) нагадує платникам податку на доходи фізичних осіб про право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року. Для отримання податкової знижки громадянину необхідно подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи. Разом з декларацією необхідно надати платіжні та розрахункові документи, зокрема, квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і особу, яка звертається за податковою знижкою (їх покупця (отримувача), а також копії договорів за їх наявності в яких обов'язково повинно бути відображено вартість послуг і строк оплати за такі послуги.

Платники податку на доходи фізичних осіб мають право на податкову знижку на витрати на оплату навчання за себе та за членів сім’ї першого ступеня споріднення, витрати на лікування від корона вірусу (за результатами 2021 та 2022 років), витрати на оплату допоміжних репродуктивних технологій, на всиновлення дитини, витрати на сплату видатків на будівництво чи придбання доступного житла, витрати на переобладнання транспортного засобу для роботи на скрапленому газі або біопаливі, благодійні внески неприбутковим організаціям, страхові платежі, проценти за іпотеку, витрати на орендну плату житла внутрішньо переміщених осіб.

Подати декларацію на отримання податкової знижки мають право громадяни, які отримують заробітну плату, з якої сплачено податок на доходи фізичних осіб.

Для зручності платників податків запроваджено електронний сервіс Електронний кабінет (http//cabinet.tax.gov.ua), який надає можливість громадянам подати декларацію в електронному вигляді.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора