«УКРПОШТА. АПТЕКА» ТА «ДОСТУПНІ ЛІКИ»: нові можливості для лікаря та пацієнта
Алгоритм дій при замовленні ліків:
1. Для оформлення замовлення ліків Клієнт звертається на гарячу лінію: 0 800 300 545; обирає кнопку 0 – «Замовити ліки», очікує з’єднання з оператором-фармацевтом та робить замовлення в телефонному режимі;
2. Фармацевт консультує та допомагає обрати необхідні ліки та оформити замовлення;
3. Клієнт отримує смс повідомлення, що його посилка надійшла до відділення;
4. Термін зберігання замовлення на відділенні складає 7 календарних днів, подовження терміну зберігання не передбачається;
5. Клієнт при отриманні замовлення обов’язково у присутності працівника Укрпошти, перевіряє комплектність (наявність всіх товарів та чек з переліком всіх товарів)
6. Клієнт отримує відправлення на відділенні сплачуючи за ліки. Пересилання коштів (післяплата) доставка ліків на відділення безкоштовна.
1. Для замовлення рецептурних препаратів Клієнт:
1.1. звертається на гарячу лінію за номером 0 800 300 545,
1.2. обирає кнопку 0 – «Замовити ліки»,
1.3. очікує з’єднання з оператором-фармацевтом,
1.4. повідомляє йому 16 цифр номеру рецепту.
2. Для замовлення рецептурних препаратів за програмою «Доступні ліки» Клієнт:
2.1. звертається на гарячу лінію за номером 0 800 300 545,
2.2. обирає кнопку 0 – «Замовити ліки»,
2.3. очікує з’єднання з оператором-фармацевтом,
2.4. повідомляє йому 16 цифр номеру рецепту,
2.5. повідомляє додатково 4 цифри для погашення рецепту.
3. 4 цифри для погашення рецепту Клієнт отримує: в СМС разом з номером рецепту,