A A A K K K
для людей із порушенням зору
Першотравенська міська рада
Дніпропетровська область

Графік особистого прийому громадян керівниками управління Державної казначейської служби України у м. Першотравенську Дніпропетровській області

Дата: 22.10.2021 11:38
Кількість переглядів: 785

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Наказ  управління Державної казначейської служби України у м. Першотравенську  Дніпропетровської області

від 12.10.2021 №  19

 

 

 

Графік

особистого прийому громадян керівниками  управління Державної казначейської служби України у м. Першотравенську  Дніпропетровській області

 

 

№ з/п

Посада, П.І. по Б.

Дні прийому(щомісяця)

Години прийому

Попередній запис за номером телефону

1

Начальник управління - Бодрова Вікторія Миколаївна

Перший вівторок

з 16:00 до 17:00

5-13-84

2

Заступник начальника управління-начальник відділу обслуговування розпорядників коштів та інших клієнтів-

Тіщенко Ірина Володимирівна

Друга середа

з 16:00 до 17:00

5-13-84

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                            

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Наказ  управління Державної казначейської служби України у м. Першотравенську  Дніпропетровської області 

від 12.10.2021 № 19

 

 

 

 

ПОРЯДОК

організації та проведення особистого прийому громадян посадовими особами управління Державної казначейської служби України у м.Першотравенську   Дніпропетровської області

 

I. Загальні положення

 

1. Цей Порядок визначає процедуру організації та проведення особистого прийому громадян посадовими особами управління Державної казначейської служби України у м.Першотравенську Дніпропетровської області (далі-управління).

2. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом, є реалізація положень Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та сприяння у вирішенні проблемних питань, з якими звертаються громадяни до Казначейства, відповідно до законодавства України.

 

II. Організація та проведення особистого прийому громадян

 

1. Особистий прийом громадян посадовими особами Казначейства здійснюється у визначені дні та години за попереднім записом згідно з графіком, який затверджує начальник Казначейства.

За відсутності начальника Казначейства або заступника начальника Казначейства-начальника відділу обслуговування розпорядників коштів та інших клієнтів  особистий прийом громадян проводять уповноважені ними посадові особи.

2. Прийом громадян, яким присвоєно звання Герой України, Герой Радянського Союзу, Герой Соціалістичної праці, осіб з інвалідністю внаслідок війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", проводиться першочергово.

3. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

4. Інформація про порядок і графік особистого прийому громадян розміщується на офіційному веб-порталі Першотравенської міської ради та у коридорі приміщення  Казначейства (м. Першотравенськ, вул. Горького,12) в місці, доступному для вільного огляду громадянами.

5.  Попередній запис на особистий прийом до начальника  та заступника Казначейства-начальника відділу обслуговування розпорядників коштів та інших клієнтів здійснюється працівником відповідальним за діловодство та архів та не пізніше ніж за 7 днів до дати прийому.

6. Під час попереднього запису на особистий прийом з'ясовуються прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийнято рішення, визначається посадова особа чи структурний підрозділ, до компетенції якої (якого) належить вирішення питання, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином для обґрунтування своєї (свого) заяви (клопотання), скарги або пропозиції (зауваження).

У разі відмови громадянина у наданні інформації про себе або представника інтересів громадянина у наданні інформації про особу громадянина та про зміст порушеного питання, за яким можливо визначити наявність функціональних повноважень  управління на його розгляд, запис визнається таким, що не відбувся, за ініціативи заявника.

Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.

7. Відповідальні працівники, які здійснюють попередній запис на прийом до керівників  управління, не пізніше ніж за 2 робочі дні до встановленого графіком дня прийому повідомляють про це відповідну посадову особу, яка здійснюватиме прийом.

8. У записі на особистий прийом може бути відмовлено з таких підстав:

повторне звернення одного й того самого громадянина з питання, що вже надавалося ним до  управління на розгляд та опрацювання й було вирішено по суті;

письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство.

Про відмову в записі та причини відмови громадянинові надаються відповідні роз'яснення.

9. Забороняється відмова громадянинові в записі на особистий прийом на підставі ознак раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

10. У разі повторного звернення громадянина вивчаються матеріали з порушеного питання, з'ясовуються причини повторного звернення, надаються необхідні роз'яснення.

11. Попередній прийом громадян здійснюється за погодженням керівників  управління у разі пред'явлення документа, що посвідчує особу громадянина.

12. Вхід громадян до приміщення будівлі  управління на особистий прийом   здійснюється відповідно до Інструкції про пропускний  режим в   управлінні  Державної казначейської служби України у м.Першотравенську Дніпропетровської області, затвердженої наказом УДКСУ у м.Першотравенську Дніпропетровської  області від 26.12.2014  № 29.

13. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому чинним законодавством порядку, та/або особи, які перебувають у родинних стосунках з такими громадянами і мають документи, що підтверджують їх особу та повноваження.

Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому не допускається.

Неповнолітні особи та особи, визнані судом у встановленому порядку недієздатними, на прийом без участі їхніх законних представників не допускаються.

14. Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються у журналі обліку особистого прийому громадян відповідальними працівниками, зазначеними у пункті 2 цього розділу, у яких такий журнал зберігається.

Журнал обліку особистого прийому громадян вноситься до номенклатури справ.

15. Посадова особа під час особистого прийому громадян розглядає питання по суті, надає відповідно до чинного законодавства обґрунтоване роз'яснення та вживає заходів щодо усунення порушень (за їх наявності).

16. Якщо вирішити порушене в усному зверненні громадянина питання безпосередньо під час особистого прийому неможливо, воно розглядається в тому самому порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянинові за його згодою надається усна або письмова відповідь, проект якої готує відповідний структурний підрозділ  управління, до компетенції якого належить порушене питання.

У разі надання письмової відповіді в журналі обліку особистого прийому громадян відповідальними працівниками, що здійснюють попередній запис на особистий прийом громадян, здійснюється запис про результати розгляду звернення із зазначенням дати та номера листа, яким було надано відповідь.

17. Для забезпечення кваліфікованого роз'яснення порушених громадянином питань посадова особа управління може залучати до їх розгляду працівників відділів управління одержувати за запитом від них необхідну інформацію.

18. Письмові звернення (пропозиції, заяви і скарги), подані під час особистого прийому та оформлені відповідно до вимог статті 5 Закону України "Про звернення громадян", передаються відповідальному за діловодство та архів на реєстрацію та опрацювання.

19. Якщо вирішення питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції  управління, посадова особа, яка здійснює особистий прийом, пояснює громадянинові, до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи потрібно звернутися.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь