Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, засобами сервісів «Пульс», «Урядова гаряча лінія 1545» та «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА»
Організація якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт – центру ДПС – важливий напрямок роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС).
У січні – серпні 2022 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло всього 176 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс» у 2022 році зменшилась на 324 одиницю (січень – серпень 2021 року – 500 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 54 звернень (30,7%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 73 (41,5%);
- щодо якості надання адміністративних послуг – 11 (6,3%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників – 10 звернень (5,7%).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
Протягом січня – серпня 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 141 звернення, що надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» і 9 звернень, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА». За відповідний період 2021 року на «Урядову гарячу лінію 1545» надійшло 418 звернень, а на сервіс «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА» – 42 звернення.