Перелік наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, розпорядником яких є Першотравенська міська рада та її виконавчі органи
№ з/п |
Назва набору даних |
Відповідальні за оприлюднення інформації |
Періодичність оновлення |
|
1. |
Довідник підприємств, установ (закладів) та організацій розпорядника інформації та підпорядкованих йому організацій, у тому числі їх ідентифікаційних кодів, офіційних вебсайтів, адрес електронної пошти, телефонів та адрес |
Відділ з загальних питань та контролю |
Щороку |
|
2. |
Інформація про організаційну структуру розпорядника інформації |
Відділ правової та кадрової роботи |
Щороку |
|
3. |
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію |
Розпорядники інформації |
Щокварталу |
|
4. |
Інформація про систему обліку, види інформації, яка зберігається розпорядником |
Розпорядники інформації |
Щороку |
|
5. |
Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації |
Розпорядники інформації |
Щороку |
|
6. |
Адміністративні дані, що збираються (обробляються) та підлягають оприлюдненню відповідно до вимог закону, розпорядником інформації |
Відділ економіки та торгівлі |
Щороку |
|
7. |
Нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником інформації, проекти нормативно-правових актів, інформація, визначена законодавством про засади регуляторної політики |
Відділ економіки та торгівлі |
Щороку |
|
8. |
Інформація про нормативно-правові засади діяльності |
Розпорядники інформації |
Щороку |
|
9. |
Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про місце їх оприлюднення |
Відділ економіки та торгівлі |
Протягом п’яти робочих днів з моменту внесення змін |
|
10. |
Річні зведені основні фінансові показники виконання фінансових планів підприємств комунального сектору економіки |
Відділ економіки та торгівлі |
Щороку |
|
11. |
План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів і підрозділів, відповідальних за розроблення проектів регуляторних актів, дату їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на місце оприлюднення |
Відділ економіки та торгівлі |
Щороку та протягом п’яти робочих днів з моменту внесення змін |
|
12. |
Інформація про отримане майно (обладнання, програмне забезпечення) у рамках міжнародної технічної допомоги |
Розпорядники інформації – реципієнти програм (проектів) міжнародної технічної допомоги |
Щороку (за наявності) |
|
13. |
Перелік об’єктів комунальної власності |
Управління комунального господарства та майна |
Щороку |
|
14. |
Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду) |
Управління комунального господарства та майна |
Щороку |
|
15. |
Перелік незадіяних земельних ділянок і майнових об’єктів (приміщень) комунальної форми власності, які можуть бути передані в користування |
Відділ з питань земельних відносин |
Щороку |
|
16. |
Інформація про використання публічних коштів під час будівництва, ремонту та реконструкції об’єктів дорожньої інфраструктури та хід виконання проектів |
Управління комунального господарства та майна |
Щокварталу |
|
17. |
Генеральний план населеного пункту, план зонування території та детальні плани територій (за винятком відомостей, які відповідно до законодавства становлять інформацію з обмеженим доступом), їх проекти |
Головний архітектор |
Щороку |
|
18. |
Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств |
Управління комунального господарства та майна |
Щороку |
|
19. |
Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету |
Виконавчі органи міської ради – розпорядники бюджетних коштів
|
Щокварталу |
|
20. |
Звіти про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету |
Виконавчі органи міської ради – розпорядники бюджетних коштів |
Щороку |
|
21. |
Титульні списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою |
Управління комунального господарства та майна |
Щороку |
|
22. |
Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер його телефону, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності) |
Головний архітектор |
Щороку |
|
23. |
Реєстр боргових зобов’язань суб’єктів господарювання комунальної власності територіальної громади (як суб’єктів господарювання перед третіми особами, так і третіх осіб перед суб’єктами господарювання) |
Управління комунального господарства та майна |
Щороку |
|
24. |
Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті |
Відділ економіки та торгівлі |
Щороку (за наявності) |
|
25. |
Дані про об’єкти та засоби торгівлі (пересувна, сезонна та інші) |
Відділ економіки та торгівлі |
Протягом п’яти робочих днів з моменту отримання інформації |
|
26. |
Відомості про схеми розміщення засобів сезонної торгівлі |
Відділ економіки та торгівлі |
Протягом п’яти робочих днів з моменту отримання інформації |
|
27. |
Відомості про ярмарки (строк проведення, місце, кількість місць, вартість місць), організаторів ярмарків, договори, укладені з організаторами таких ярмарків |
Відділ економіки та торгівлі |
Протягом п’яти робочих днів з моменту отримання інформації |
|
28. |
Відомості про залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту |
Першотравенське міське фінансове управління |
Щороку не пізніше 1 березня року, що настає за роком звіту |
|
29. |
Перелік земельних ділянок, що пропонуються для здійснення забудови |
Відділ з питань земельних відносин |
Щороку |
|
30. |
Перелік укладених договорів (укладені договори, інші правочини, додатки, додаткові угоди та інші матеріали до них) |
Виконавчі органи міської ради – розпорядники бюджетних коштів |
Щороку |
|
31. |
Актуальні списки власників/орендарів місцевих земельних ділянок |
Відділ з питань земельних відносин |
Щороку |
|
32. |
Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти, відомості про розподілення таких ліків між закладами охорони здоров’я та їх залишки в кожному з них |
КНП «Першотравенський міський центр медико-санітарної допомоги" |
Щомісяця |
|
33. |
Бази даних щодо ремонту доріг: точне зазначення ділянки відремонтованої дороги (від кілометра до кілометра), ширина та довжина дороги, довжина ділянки, товщина дорожнього покриття, матеріали, види робіт, вартість робіт, гарантійний строк, виконавці робіт |
Управління комунального господарства та майна, |
Щороку |
|
34. |
Схеми планування територій та плани зонування територій |
Головний архітектор |
Щороку |
|
35. |
Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування |
Секретар ради |
Протягом п’яти робочих днів після проведення засідання міської ради |
|
36. |
Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактні дані та графік прийому |
Секретар ради |
Протягом п’яти робочих днів з моменту внесення змін |
|
37. |
Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень |
Управління комунального господарства та майна |
Кожного півріччя |
|
38. |
Надані містобудівні умови та обмеження |
Головний архітектор |
Кожного півріччя |
|
39. |
Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
Розпорядники інформації, головний архітектор |
Щороку |
|
40. |
Дані про тарифи на комунальні послуги |
Управління комунального господарства та майна |
Протягом п’яти робочих днів з моменту внесення змін |
|
41. |
Дані про надходження звернень на гарячі ліні |
Відділ по роботі зі зверненнями громадян |
Кожного півріччя |
|
42. |
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду |
Відділ по роботі зі зверненнями громадян |
Щороку |
|
43. |
Перелік об'єктів комунальної власності, які підлягають приватизації |
Управління комунального господарства та майна |
Щороку |
|
44. |
Адресний реєстр |
Головний архітектор |
Щороку |
|
45. |
Дані про надані адміністративні послуги |
Центр надання адміністративних послуг |
Кожного півріччя |
|
46. |
Дані про видані будівельні паспорти |
Головний архітектор |
Кожного півріччя |
|
47. |
Дані про медичних працівників закладів охорони здоров’я |
КНП «Першотравенський міський центр медико-санітарної допомоги" |
Щороку |
|
48. |
Дані про педагогічних працівників закладів освіти |
Міський відділ освіти |
Щороку |
|
49. |
Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я |
КНП «Першотравенський міський центр медико-санітарної допомоги», КЗ «Першотравенська ЦМЛ» ДОР» |
Щороку |
|
50. |
Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, здійснення будівельних та ремонтних робіт |
Управління комунального господарства та майна |
Щороку |
|
51. |
Перелік бюджетних програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті |
Першотравенське міське фінансове управління |
щороку |
|
52. |
Перелік розпорядників бюджетних коштів |
Першотравенське міське фінансове управління |
Щороку не пізніше 1 березня року, що настає за звітним |
|
53. |
Перелік дошкільних, середніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів і статистична інформація щодо них |
Міський відділ освіти |
Щороку |
|
54. |
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади |
Міський відділ освіти |
Щороку |
|
55. |
Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів |
Міський відділ освіти |
Щороку |
|
56. |
Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою |
Управління комунального господарства та майна |
Щороку |
|
57. |
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік) |
Управління комунального господарства та майна |
Щороку |
|
58. |
Дані про споживання комунальних ресурсів (електроенергія, теплова енергія, тверде паливо, вода) комунальними підприємствами, установами (закладами) та організаціями |
Головний спеціаліст - енергоменеджер |
Щокварталу |
|
59. |
Надходження і використання благодійної допомоги |
Розпорядники інформації (у межах компетенції) |
Кожного півріччя |
|
60. |
Дані про надані містобудівні умови та обмеження |
Головний архітектор |
Щороку |
|
61. |
Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів |
Першотравенське міське фінансове управління |
Щороку не пізніше 1 березня року, що настає за звітним |
|
62. |
Перелік та місцезнаходження закладів комунальних закладів охорони здоров’я, які забезпечені обладнанням гінекологічним, мамологічним обладнанням, що пристосоване до потреб осіб з інвалідністю з урахуванням особливостей їх пересування |
КНП «Першотравенський міський центр медико-санітарної допомоги" |
Щороку |